Pages

wanita tercantik di dunia...

Bukan Angelina Jolie dan Aishwarya Rai je wanita tercantik didunia.... mereka artis tidak bermakna mereka paling cantik... ada lagi wanita tercantik... saya lebih sukakan Fathima Kulsum Zohar Godabari. beliau adalah puteri diraja tapi kini menjadi ratu rasmi Arab Saudi... beberapa hari lalu gambar beliau (tanpa penutup muka) tersebar luas melalui internet... jarang saya dapat melihat muka secantik beliau... mungkin beliau wanita tercantik didunia.... penuh keayuan dan kejelitaan.... layan...










20 comments:

  1. Subhanallah... Cantiknye.. Menawan kalbu..

    ReplyDelete
  2. tang mata,hidung,bibir....smue lah...perfect je kan

    ReplyDelete
  3. x cntk pon biasa2 ja huhuhu

    ReplyDelete
  4. tapi mekap tebal sangat lee...
    so xpasti cantik asli atau sbb mekap jer

    ReplyDelete
  5. siti nurhaliza pun cantik juga.... hehe

    ReplyDelete
  6. hmm.asenye mcm muka org arab yg bese je..hehe..sbb mekap tlampau tebal..sampai tenggelam rupa asli..sy ase heliza helmi lg cantik..hehehe

    ReplyDelete
  7. hehe.. betol juga tu... rakyat malaysia lebih ramai yang cantik....

    ReplyDelete
  8. ha'ah..dlm klaz ID pn ad yg cntik jgk..mcm rohema & efa...hahahahahahaha

    ReplyDelete
  9. nama pun arabic,pe tk canteknye kan?

    ReplyDelete
  10. Lebih cantik kalau tidak di make up tebal
    lebih natural tanpa bulu mata, shadow tebal,
    eye liner, blusher dan fondation yg berlapis....

    ReplyDelete
  11. VEBCASTS - Listen web Radio Watching web TV, Tv Online. Watch Over 3000 Online TV Channels And 6500 Radio Stations Free For Around In The Wold clik to watching
    Listen Hindi radio click ,watching live movie ,live international radio,indo radio.usa radio and more ,LIVE MOVIE ,LIVE SPOTS,LIVE HINDI RADIO ,HINDI MOVIE ,AXN LIVE ,STAR MOVIE LIVE ,MAX CHANNEL LIVE LIVE UNTERNATIONAL RADIO AND TV BROADCASTER
    MALAYSIA RADIO ONLINE ,terdapat lebih 180 buah stesen radio online malaysia di sini lawati >  http://vecasts.blogspot.com/2011/10/malaysia-tv-online-watch-malaysia-tv.html
    MALAYSIA TV ONLINE tv1,tv2,tv3,alhijrahtv,dan macam macam lagi lawati >  http://vecasts.blogspot.com/2011/11/listen-malaysia-radio-online-live-radio.html

    ReplyDelete
  12. Wanita spt ini ada di negara kita,
    juga keturunan Timur tengah atau Pakistan.
    Cantik. Subhanallah.

    ReplyDelete
  13. Subhanallah..bila dah berada di tempat yg 1 dunia berkumpul (mekah) mmg jelas kelihatan wanita arab yg paling cantik sekali...sebab tu mereka sentiasa menutup muka utk mengelak fitnah..saya yang wanita nie pon terpegun..apalagi lelaki ajnabi..

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved Betolkeni.blogspot.com