Pages

Pulihkan wajah anda tanpa pembedahan plastik

Betol ke ni??? anda mempunyai masalah dengan hidung? kedut dimuka semakin kelihatan? anda juga ingin besarkan bibir anda supaya kelihatan lebih seksi? tapi anda tidak mahu mengambil risiko dengan membuat pembedahan plastik??? admin ada jawapannya... Gambar dibawah adalah teknologi baru jepun ( orang jepun memang suka buat benda pelik-pelik ) Orang jepun yang rajin dan juga bijak telah mencipta alat yang membantu anda menyelesaikan masalah tersebut... lihat gambar dibawah.. enjoy it.

1.Mengangkat Muka
Ini adalah sesuatu yang anda masukkan ke dalam mulut anda dan mula bergetar (bunyi yang pelik?) dan anda boleh memilih 'kekuatan' bergantung kepada berapa banyak kedut anda yang terdapat pada wajah dan jangka masa untuk menghilangkannya





 2. Hilangkan Kedut di Mata
Alat ini berfungsi hampir cara yang sama seperti yang sebelumnya, anda meletakkan di sekitar mata anda dan menyesuaikan daya bergetar dan itu sahaja – kedut pada wajah anda akan hilang. 




3. Mancungkan Hidung

Ya, anda telah membaca dengan betul, memancungkan hidung. Aksesori ini direka untuk membantu anda  memancungkan hidung anda dengan dua pemegang silikon di kedua-dua pihak, jadi anda boleh mempunyai wajah yang sempurna. 'menggunakan' selama 20 minit setiap hari, anda pasti akan tidak  mempunyai masalah hidung lagi.



 4. Besarkan Bibir
Alat ini akan melatih otot bibir anda dan mengepam bibir anda tanpa menggunakan apa-apa jenis suntikan dan silikon. Juga selama 20 minit setiap hari.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved Betolkeni.blogspot.com